- 6 Μαΐου, 2017
- Posted by: admis1
- Categories: Auto, Lancia
Είναι πλέον σαφές ότι στα πλάνα του Sergio Marchionne δεν υπάρχει κάτι που να αφορά την αναγέννηση της Lancia. Οι πόροι της FCA είναι περιορισμένοι και διατίθενται στις Alfa Romeo και Maserati που δείχνουν με την πορεία τους ότι ξεπληρώνουν με το παραπάνω τις τεράστιες επενδύσεις που γίνονται από την μητρική εταιρεία, και έτσι δεν υπάρχει χώρος και για την ιστορική μάρκα από το Torino.
Η τελευταία ένδειξη για την άσχημη πορεία της Lancia έρχεται και από την εσπευσμένη απόφαση για άμεση απόσυρση, ήδη από τον τρέχοντα Μάιο, από την μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, την Γερμανική. Άλλωστε η Ypsilon, το μοναδικό μοντέλο της φίρμας, πραγματοποιεί πολύ χαμηλές πωλήσεις στη Γερμανία.
Στην Ιταλία βέβαια το στυλάτο supermini δείχνει εντελώς διαφορετική εικόνα αφού έχει παγιωθεί στην δεύτερη θέση των πωλήσεων στην γενική κατάταξη, πίσω μόνο από το Fiat Panda.
Η FCA δεν δείχνει καμία πρόθεση να ασχοληθεί με την Lancia, τουλάχιστον για τα επόμενα 5-7 χρόνια, άρα μήπως θα ήταν μια καλή ιδέα να πραγματοποιηθεί η παραχώρηση στην Κινεζική GAC?
Νίκος Κουμπής
την πωληση στην κινεζικη GAC, μαλλον την ξεχναμε.. και ο λογος ειναι προφανης: οτι δηλαδη ο Marchionne ξερει τι εχει στα χερια του και θα το ριξει ξανα στην αγορα οταν θα υπαρχουν προυποθεσεις. Εταιρειες σαν τη Lancia , και αρκετα χρονια απων να μεινουν, δεν ξεχνιουνται με τιποτα.. 😉
Mε την σειρα θα γινουν ολα.Δεν γινεται να αναγεννησει τρεις εταιρειες ταυτοχρονα.Εδωσε προτεραιοτητα σε Alfa Romeo -Maserati!
με καποιο καλο concept πιστευω θα γινει η αρχη! δεν αποκλειεται να γινει οπως εγινε με την Alfa. δλδ καποιο δυνατο sport μοντελο, οπως αντιστοιχα εδω με μια Delta HF και στη συνεχεια με SUV αφου αυτο τραβαει πλεον πολυ…